Чаювання 1



      Питання запровадження інклюзивної освіти сьогодні хвилюють багатьох. Багато проблем і багато незрозумілого. 
     Якщо більшість  реформ в освіті, які відбувалися протягом останніх 20 роківгостро сприймалися лише педагогами, то інклюзивні класи зачепили багатьох. Це і діти з особливими освітніми потребами, які раніше навчалися дома або в інтернатних спеціалізованих закладах.         Це і діти, які раніше і не підозрювали про проблеми дітей з особливими освітніми потребами, а тепер сідають поруч з ними за парту. Це і батьки, які стурбовані: як це все буде реалізовано і чи не постраждають їх дітки. І, звичайно, вчителі, які змушені сьогодні змінювати все: методики, методи, підходи, йти на навчання, отримувати значну кількість нових знань, змінювати всю власну діяльність.
   Як завжди, реформи не чекають нашої готовності, а змушують адаптуватися до нових умов в короткі терміни. Хтось розуміє потребу в інклюзії, хтось робить вигляд, що розуміє, а дехто відкрито несприймає інноваційну форму і говорить про профанації, пророкує швидку загибель даної ідеї.

На каналі ІМІДЖ розпочався відкритий дистанційний курс "Інтерактивні технології в організації освітнього процесу ПРИЄДНУЙТЕСЬ  

Хочеться почути Вашу відверту думку про деякі питання з цього приводу! 

(Коментарі пишіть у коментарях внизу сторінки. Реєстрація і зазначення Вашого реального ім'я не обов'язкова. Нагадую, що коментарі, які не відповідають тематиці нашого чаювання, з ненормативною лексікою, або ті що несуть образи іншим особам будуть видалені)
Питання 1: Чим для Вас є інклюзивна освіта: надією, черговим рубежем чи тягарем?
Питання 2: Яким чином Ви впливаєте на впровадження інклюзивної освіти: є споживачем, є надавачем чи Вас це не стосується?
Питання 3: Ваш прогноз стосовно запровадження інклюзивної освіти: все буде добре і всі перешкоди будуть подолані, проект "Інклюзивна освіта" поступово відімре і все повернеться як було раніше, інклюзивна освіта буде, але лише формально.
Питання 4: Що, на Ваш погляд, слід робити, щоб допомогти дітям з ООП отримувати якісну сучасну освіту?

Будемо вдячні за Ваші щирі відповіді(нагадую, вони можуть бути анонімними), сподіваємося, що спільними зусиллями ми зможемо допомогти багатьом. хто зараз вирішує безліч питань.
Особлива подяка тим, хто вже має практичний досвід( не має значення позитивний чи негативний) і поділиться ним!
Отже, беріть чашечку кави або запашного чаю(можно й чогось іншого за бажанням) і починаймо спілкуватися. Не тримайте у душі, розкажіть Ваші думки і всім нам буде цікаво, добре, а багатьом легше, бо вони зрозуміють, що не самотні.

ПРИЄДНУЙТЕСЬ ДО НАШОГО ЧАЮВАННЯ!

Ви також можете відхилятися від теми, але не дуже далеко. Юмор і жарти вітаються!

6 коментарів:

  1. Є дуже багато питань. Є досвід запровадження інклюзії в районі.Є однодумці.

    ВідповістиВидалити
  2. Для мене інклюзія-це розвиток і просування вперед. Впевнена, що зворотнього шляху не буде. Чим більше буде розвиватись інклюзія, тим вільнішими і відкритішими станут наші люди. Що треба робити для цього? Продовжувати. Формувати думку у молоді про цінності інклюзії.

    ВідповістиВидалити
  3. Сподіваюсь, що спільними зусиллями ми зможемо подолати всі бар'єри. Для мене інклюзія - це моє реальне життя. Моя дитина з інвалідністю не могла нормально навчатися, бо тоді ще не було інклюзивних класів, доводилося створювати інклюзивне середовище для одної взятої дитини. Зараз я задоволена результатом. Я розуміла завжди, що головне не комфортний процес навчання, а готовність до подальшого життя. А в кого ще була така проблема?

    ВідповістиВидалити
  4. Прогноз стосовно розвитку інклюзивної освіти у 2020 році.

    Зараз в Україні 91 300 дітей з особливими освітніми потребами. Мова не лише про тих, які мають інвалідність. А про усіх дітей, яким потрібна додаткова постійна чи тимчасова підтримка в освіті.

    Як ділитимуть інклюзивну субвенцію на 2020 рік

    490,469 млн грн – на підтримку учнів інклюзивних класів у школі, 21,3 тисячі гривень на кожну дитину;
    77,748 млн грн – на підтримку вихованців у дитсадках, 19,5 тисячі гривень на дитину;
    10,31 млн грн – на підтримку здобувачів повної загальної середньої освіти в професійно-технічних закладах, 17,5 тисяч гривень на кожну дитину;
    1,464 млн грн – на підтримку здобувачів фахової передвищої освіти в професійно-технічних закладах, 6 тисяч на кожну дитину.

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую, пані Ірино, за таеу детальну інформацію.

    ВідповістиВидалити